sobota, 21 stycznia 2017

Jak można zostać Policjantem?

A więc postanowiłem, że chcę zostać Policjantem. Ale jak to właściwie zrobić? Jak można zostać Policjantem? Czy ciężko jest dostać się do Policji?  Czy aby zostać policjantem trzeba mieć znajomości? 

Zadałem sobie te pytania i stwierdziłem, że jeśli nie spróbuję to się nie dowiem.
Zacząłem więc szukać informacji w sieci na ten temat. Dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy...
A mianowicie:
Czy aby dostać się do Policji trzeba mieć 'plecy'?
Nie koniecznie, chociaż wiadomo, że w Polsce wiele rzeczy można załatwić po znajomości, po rodzinie.. ;)

Czy ciężko jest dostać się do Policji?
Na pewno ciężej niż do jakiejś tam firemki, gdzie wystarczy złożyć CV ;) Ale czy aż tak bardzo ciężko? Sam proces rekrutacji jest uciążliwy, trzeba poświęcić sporo czasu, ale do przeżycia. Gorzej z okresem przygotowawczym, gdzie jesteśmy przez pół roku z dala od domu i rodziny.

Od czego zacząć rekrutację do Policji?
Przede wszystkim od zapoznania się z całym procesem rekrutacji. Najpierw musisz dowiedzieć się, czy jesteś w stanie spełnić stawiane warunki.

Proces rekrutacji to dłuższy temat, który opisałem w osobnym artykule: rekrutacja do Policji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz